خريد ملك در آلانيا

سايت هاي متنوع

جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

خريد ملك در آلانيا

۴۱ بازديد

اين روزها بازار خريد ملك در الانيا  و سرمايه گذاري در بازار املاك اين كشور داغ است و بسياري از سرمايه گذاران و مهاجران به دنبال بهترين گزينه در بين شهرهاي مختلف اين كشور هستند. در عين حال ، اگر شما يكي از افرادي هستيد كه به فكر خريد ملك در آلانيا ، تركيه هستيد ، اول از همه انتخاب هوشمندانه خود را تبريك مي گويم. آلانيا ، به عنوان يكي از مناطق رو به رشد تركيه ، نه تنها از نظر املاك ، بلكه از نظر گردشگري ، زيرساخت هاي شهري ، حمل و نقل و غيره نيز آينده بسيار درخشاني دارد.

https://turkeykhane.com/

 

آلانيا در كوه هاي توروس در ساحل جنوبي تركيه و در منطقه آنتاليا واقع شده است. بودن در اين منطقه داراي مزاياي زيادي مانند امكانات گردشگري و ورزشي ، منابع آب و برق غني براي آلانيا است و اين منطقه را به مقصدي محبوب براي گردشگران و سرمايه گذاران كه قصد خريد ملك در آلانيا دارند تبديل كرده است.

 

با وجود همه اينها ، خريد ملك يك تصميم دشوار است كه نياز به زمان و بررسي دقيق دارد. براي آشنايي با زواياي مختلف خريد خانه در آلانيا ، ادامه مطلب را بخوانيد.

 

 

مزاياي خريد ملك در آلانيا

همانطور كه گفته شد ، خريد خانه در آلانيا به دليل مزاياي زياد طرفداران زيادي دارد. برخي از مهمترين مزاياي آلانيا عبارتند از:

 

آب و هوا

يكي از مهمترين مواردي كه آلانيا به آن شهرت دارد ، آب و هواي دلپذير و آفتابي در تمام طول سال است. متوسط ​​دما در آلانيا در زمستان حدود 15 درجه سانتيگراد و در تابستان حدود 40 درجه سانتيگراد است. اگر قصد خريد خانه در آلانيا را داريد ، خوب است بدانيد كه دسامبر تا فوريه سردترين ماه ها است و ژوئن تا سپتامبر گرم ترين ماه ها در اين منطقه است ، زيرا اوت اوج گرماي آلانيا است. در ماه هاي گرم ، آفتابگردان و نسيم خنك و دماي ملايم گردشگران را به آلانيا جذب مي كند. با اين حال ، در زمستان هوا همچنان براي پياده روي در فضاي باز مناسب است.

 

فرهنگ و شيوه زندگي

فرهنگ و شيوه زندگي يكي از جذاب ترين بخش ها براي خريداران ملك در آلانيا است. از آنجا كه آلانيا مقصدي محبوب براي گردشگران و مهاجران است ، تركيبي متنوع از فرهنگ هاي مختلف را مي توان در اين منطقه مشاهده كرد. ساكنان موقت يا دائم آلانيا افرادي از اروپا ، ايران و روسيه هستند. در عين حال ، مردم تركيه خود چندين ماه از سال به منطقه مي روند تا از آب و هوا و ساير مزاياي آلانيا لذت ببرند. بنابراين ، اين شهر داراي دو دسته مشترك از امكانات رفاهي به روش سنتي و مدرن است. به عنوان مثال ، در آلانيا مي توانيد با غذاهاي محلي در تركان لوكانتا يا در رستوراني با منوي بين المللي غذا بخوريد ، از موزه ، برج قرمز و قلعه باستاني ديدن كنيد يا براي تفريح ​​به اسكي و اسكي برويد.

 

دويدن و پياده روي در ساحل آلانيا ، پيك نيك روي رودخانه ديمچاي و حتي بازديد از مركز آلانيا كه شامل خيابان آتاتورك با مغازه ها و فروشگاه هاي بزرگ آن مي شود و همچنين رقص و موسيقي سنتي از ديگر جاذبه هاي آلانيا است.

 

حمل و نقل آسان و دسترسي هوايي

رسيدن به آلانيا بسيار آسان است ، زيرا دو فرودگاه در اين منطقه وجود دارد. فرودگاه بزرگ آنتاليا كمتر از دو ساعت با آلانيا فاصله دارد و پروازهاي روزانه را در سراسر جهان ارائه مي دهد. فرودگاه گازيپاشا تنها نيم ساعت با ماشين آلانيا فاصله دارد و هزينه هاي حمل و نقل از اين فرودگاه معقول و مقرون به صرفه است. اگر قصد مهاجرت به تركيه و خريد ملك در آلانيا را داريد ، ديگر نگران اتلاف وقت و هزينه سفر به اين منطقه نخواهيد بود.

 

 

 

دلايل سرمايه گذاري در املاك و مستغلات در آلانيا

بسياري از مردم در سراسر جهان ، به ويژه ايرانياني كه مايل به خريد ملك در آلانيا هستند ، قصد مهاجرت دائم و اقامت در تركيه را دارند. براي اخذ اقامت دائم در تركيه ، ارزش ملك خريداري شده بايد بيش از 250،000 دلار باشد و خريدار مجاز به فروش ملك به مدت سه سال پس از اخذ اقامت نيست.

 

علاوه بر اين ، خريد ملك در آلانيا يك راه بسيار مطمئن براي سرمايه گذاري است. در دهه گذشته بازار املاك و مستغلات در آلانيا رشد فوق العاده اي داشته است. ماهانه صدها معامله املاك در منطقه انجام مي شود و بازار خريداران ترك و مهاجران خارجي دائماً در گردش است. بنابراين ، نقدينگي زيادي در بازار املاك در آلانيا وجود دارد. با توجه به رشد مداوم اين منطقه و رويدادهاي زيادي كه براي به حداكثر رساندن سود شما از خريد ملك در اين منطقه رخ مي دهد ، بهتر است چشم اندازي بلند مدت براي سرمايه گذاري در آلانيا به مدت 8 تا 10 سال داشته باشيد.

 

علاوه بر اين ، اجاره ملك فرصتي عالي براي كساني است كه مي خواهند ملكي در آلانيا بخرند ، اما به دلايل مختلف در حال حاضر نمي توانند در اين منطقه زندگي كنند. البته اجاره ملك در آلانيا علاوه بر سود منطقي ، قوانين خاصي نيز دارد. به عنوان مثال ، شما بايد اطلاعاتي را در مورد مستاجران در اختيار دولت قرار دهيد ، ماليات مذكور را بپردازيد و در مورد مسائل ديگر مانند مديريت ساختمان ، نوسازي و ... مي توانيد از شركت هايي كه در اين مناطق كار مي كنند كمك بگيريد.

 

 

ارزان ترين محله هاي آلانيا براي خريد خانه

آلانيا محله هاي زيادي براي انتخاب دارد ، اما

ملكي در آلانيا تركيه بخريد و اقامت كنيد

براي خريد قانوني ملك در آلانيا تركيه و اطلاع از شرايط خريد آپارتمان در آلانيا و اخذ اقامت تركيه ، با دفتر ما در تهران تماس بگيريد تا بهترين پروژه ها در آنكارا را به شما ارائه دهد.

 

خريد ملك در تركيه آلانيا

آيا به دنبال سرمايه گذاري مناسب ، ايده آل و مطمئن براي كسب درآمد يا سرمايه گذاري براي اجاره يا سود مناسب و احتمالي از فروش مجدد هستيد ، در واقع تركيه ، براي تحقق بخشيدن و برآوردن نيازها و انتظارات بازار بزرگ املاك و مستغلات به كه خوشحال

 

همچنين ، برنامه شهروندي سرمايه گذاري كشور يكي از مناسب ترين و ارزان ترين درخواست ها و پيشنهادات را در جهان ارائه مي دهد.

 

شما مي توانيد با حداقل سرمايه گذاري در كشور همسايه به مدت سه ماه گذرنامه تركيه بگيريد و همچنين مي توانيد به راحتي از ظرفيت زياد آپارتمان ها و ويلاهاي مدرن در ساحل استفاده كنيد.

شرايط خريد ملك در آلانيا

خريد آپارتمان در آلانيا و اخذ اقامت تركيه با خريد ملك در تركيه در اين قسمت به تفصيل مورد بحث قرار مي گيرد ، در واقع مي توان گفت كه تركيه به دليل داشتن جاذبه هاي طبيعي و تاريخي جذاب و آب و هواي خوب شرايط خوبي دارد. .

 

علاوه بر اين ، مجاورت فاصله به معناي قرار گرفتن در مرز با ايران است و نزديكي فرهنگ ايران و تركيه كه عمدتاً مسلمان هستند ، مجاورت فرهنگ غذايي و ساير آداب و رسوم مشترك ايران ، شهروندان ايراني را مي خواهيد در اين كشور سرمايه گذاري كنيد

 

به همين دلايل ، تركيه شرايط ويژه اي براي سرمايه گذاري و همچنين اخذ اقامت تركيه با خريد ملك در آلانيا دارد.

 

آشنايي با تركيه

تركيه يكي از مهمترين كشورهاي خاورميانه و اروپا است اين كشور زيبا و منحصر به فرد در منطقه بين آسيا و اروپا واقع شده است و به عنوان كشوري بزرگ و مناسب با ارزش مكاني و اقتصادي و همچنين ارزش فرهنگي شناخته مي شود.

 

اين كشور از شمال با درياي سياه روسيه ، از جنوب با درياي مديترانه و از غرب با گرجستان ، ايران و عراق همسايه است. سوريه در جنوب شرقي تركيه واقع شده است. زبان رسمي مردم تركيه تركي استانبولي است.

 

با اين حال ، افراد ساير كشورها با زبان و گويش از هر نقطه از جهان مانند كردي ، و همچنين گويش هاي زاز را مي توان در آن كشور ذكر كرد. همچنين در سال هاي اخير شاهد پيشرفت هاي چشمگيري در اقتصاد اين كشور بوده ايم و اين موضوع منجر به رشد توسعه فناوري و همچنين علم يا مشاغل مختلف شده است.

 

مهم ترين شهر تركيه استانبول است. جمعيت آن 20 ميليون نفر است و بنابراين يكي از كلان شهرهاي قاره اروپا و آسيا است. ايران شركت هاي مختلفي را در اين كشور ثبت مي كند. اين اقدام باعث مبادله كالا و خدمات بين تركيه و ايران شد. شركت هاي ايراني را تقريباً در همه زمينه هاي تجاري و بازرگاني اين كشور مي توان يافت.

سوالات متداول در مورد خريد ملك در آلانيا

چگونه در تركيه آپارتمان بخريم و اجازه اقامت بگيريم؟

 

خريد آپارتمان در تركيه و گرفتن گذرنامه چگونه است؟

 

نحوه خريد آپارتمان در تركيه

 

هزينه خريد آپارتمان در تركيه

 

مزاياي خريد آپارتمان در تركيه

 

مطالعه و تحقيق درباره خريد ملك در تركيه از زواياي مختلف مورد بحث قرار مي گيرد - اين كه شركت سرمايه گذاري و املاك تركيه در تلاش است تا تمام اطلاعات اين مقاله را به روز و مطابق با آخرين قوانين تركيه نگه دارد.

 

خريد خانه در تركيه همواره به دليل موقعيت جغرافيايي و تاريخي يكي از گزينه هاي اصلي سرمايه گذاري ايرانيان بوده است. موقعيت استراتژيك بين سه قاره آسيا ، اروپا و آفريقا نيز براي سرمايه گذاران بين المللي ترجيح داده مي شود.

 

ملكي در آلانيا بخريد و در تركيه اقامت كنيد

راه هاي مختلفي براي اخذ اقامت تركيه وجود دارد كه يكي از آنها خريد ملك در آلانيا است. مهمترين و ساده ترين راه براي اخذ اقامت در تركيه خريد ملك در آلانيا براي كساني است كه مي خواهند در تركيه زندگي كنند.

 

به اين ترتيب ، آنها مي توانند اقامت خود را به صورت ساليانه تمديد كنند ، مشروط بر اينكه خانه خود را نفروشند و صاحب خانه نباشند. .

 

چندين عكس گذرنامه نيز مورد نياز است كه بايد آنها را شناسايي كنيد. آنها با تمديد سالانه اقامت خود مي توانند پس از 5 سال براي اقامت دائم اقدام كنند.

 

آپارتمان در تركيه و اخذ گذرنامه در واقع خريد ملك در آلانيا ليستي از الزامات اخذ پاسپورت تركيه با خريد آپارتمان و سرمايه گذاري در تركيه است.

 

خريد ملك در آلانيا

از 45 تا 90 روز پس از خريد پاسپورت تركي خود را دريافت خواهيد كرد.امكان دريافت گذرنامه براي والدين و كودكان زير 18 سال وجود دارد.

 

براي دريافت پاسپورت ، قيمت آپارتمان بايد 250،000 دلار باشد.

 

همچنين براي خريد ملك در آلانيا بايد ملك خريداري شده را به مدت 3 سال نگه داريد.

 

فرم غير سرمايه گذاري و اقامت موقت خود را پر كنيد

 

تصوير شش در پنج

 

ارائه گذرنامه

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.