یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

با روتوش عكس حرفهاي پول پارو كن!

۱۱۱ بازديد

روتوش حرفه‌اي عكس‌ها امروزه علاقه‌مندان زيادي را در سراسر دنيا به خود جذب كرده است. شايد بارهاوبارها برايتان پيش‌آمده است كه عكسي كه در آتليه از شما گرفته شده است با عكسي كه به شما تحويل داده مي‌شود بسيار متفاوت باشد.

 

 اين تفاوت به حدي زياد و غيرقابل‌باور است كه ممكن است حتي بخواهيد عكس خام و بدون هيچ‌گونه تغييري به شما داده شود.

 

 

 

در كنار آن وقتي به گشت‌وگذار در اينستاگرام و وب‌سايت‌هاي مختلف مي‌پردازيم، عكس افراد مشهور، بازيگران، فوتباليست‌ها و ... را مشاهده مي‌كنيم كه بسيار زيبا و چشم‌نواز هستند. اين عكس‌ها نتيجه يك روتوش عكس حرفه‌اي است. 

 

تفاوت عمده‌اي كه بين آتليه‌ها و عكس‌هاي زيباي اينترنت وجود دارد، تفاوت نوع روتوش است. 

 

آتليه‌ها عمدتاً از روش‌هاي سنتي و قدمي استفاده مي‌كنند. اين در حالي است كه يك روتوش كننده عكس، به صورت مداوم در حال آموزش ديدن است تا سطح دانش و توانايي خود را بالا نگه دارد و بتواند بهترين كيفيت را در عكس‌هاي خود نشان دهد. 

 

 

 

سايت‌هاي مختلفي نظير روتوشر اقدام به آموزش انواع نكات مختلف براي يك روتوش حرفه‌اي عكس كرده‌اند. روتوش حرفه‌اي عكس علاوه بر اينكه يك مهارتي است كه بسيار هنرمندانه به شمار مي‌رود، مي‌تواند يك مهارت فوق پول‌ساز براي كسي كه به آن مسلط است، باشد. 

 

 

سايت روتوشر كه يكي از سايت‌هاي معروف در زمينه آموزش حرفه‌اي اديت عكس است، تحقيقاتي را منتشر كرده است كه در آن به بررسي انواع روش‌هاي كسب درآمد و درآمد حاصل از روتوش عكس پرداخته است. براي اطلاع از اين تحقيقات در ادامه با ما همراه باشيد.

 

 

چه كساني مي‌توانند از روتوش عكس كسب در آمد كنند؟

علاقه‌مندان روتوش عكس روزبه‌روز در حال افزايش هستند و افراد با سليقه‌ها و اهداف مشخصي قصد دارند، اقدام به يادگيري روتوش حرفه‌اي عكس كنند. اين افراد شامل چندين گروه هستند.

 

 

  1. افرادي كه مي‌خواهند عكس‌هاي خود و دوستانشان را روتوش كنند و با استفاده از اين مهارت عكس‌هاي زيبايي را در فضاي مجازي، پروفايل و جاهاي ديگر به اشتراك بگذرانند.

 

  1. گروه دوم افرادي هستند كه مي‌خواهند با استفاده از روتوش عكس وارد دنياي فريلنسري شوند و اقدام به كسب درآمد كنند. 

 

لازم به ذكر است، امروزه با گسترش فضاي وب، ديگر شخصي كه آتليه دارد، نيازي نيست اقدام به تهيه ميز، كامپيوتر، صندلي، استخدام شخص روتوش كننده كند و به‌راحتي اين كار را به يك فريلنسري مي‌سپارد كه در خانه خود نشسته است و اين كار را باكيفيت و با سرعت خوبي انجام مي‌دهد.

 

 

  1. گروه آخر كساني هستند كه خود صاحب يك آتليه هستند و مي‌خواهند روتوش حرفه‌اي بر روي عكس‌هايي كه مي‌گيرند، انجام دهند. البته كه با حجم كاري موجود در آتليه و تعداد عكس‌هاي زياد، امكان اين وجود ندارد و خود شخص در روز مي‌تواند فقط تعداد محدودي عكس را روتوش كند؛ بنابراين بازهم بايد اقدام به استخدام يك فريلنسر كند كه كارهايش را انجام دهد.

 

 

 

از كجا مي‌توانم سفارش دريافت كنم؟

دنياي فريلنسري و اينترنت مرزها را جابه‌جا كرده است و مهم نيست كه از كدام شهر هستيد، در شهر زندگي مي‌كنيد يا روستا، حتي در خارج از ايران هستيد يا داخل ايران. مهم اين است كه توانايي روتوش حرفه‌اي عكس را داشته باشيد كه بتوانيد با يك كسي كه آتليه دارد اقدام به همكاري كنيد. 

 

 

شايد الان نگران اين باشيد كه دسترسي و پيداكردن فردي كه آتليه دارد شايد كمي سخت باشد. اما به شما تضمين مي‌دهيم كه نگران اين موضوع نباشيد چرا كه در سايت‌هاي فريلنسري مختلفي مي‌توانيد عضو شويد و با قراردادن نمونه كارهاي خود كه نشان‌دهنده تخصص شماست، اقدام به گرفتن پروژه كنيد. 

 

 

بازار كار روتوش در ايران چگونه است؟

براي فهميدن اين موضوع كافي است يك حساب سرانگشتي انجام دهيد تا تعداد آتليه‌هايي كه در يك شهر، استان و كشور وجود دارد را بشماريد. شمردن چنين چيزي عملاً غير قابل ممكن است. 

 

در كنار آن، تعداد عكس‌هايي كه در يك روز گرفته مي‌شود بسيار زياد است.

بنابراين بهتر است نگران بازار كار نباشيد و بدانيد براي كسي كه مهارت كافي دارد، هميشه كار هست.

 

 

در كنار تمام مزاياي آن قطعاً برايتان اين سؤال پيش‌آمده است كه هزينه روتوش عكاسي چقدر است و درآمد اين كار به چه صورت است. هركسي باتوجه‌به مهارتي كه دارد، قيمت‌هاي متنوعي براي روتوش عكس مي‌دهد و هزينه ثابتي نيست.

 

 اما شما با كمي زمان گذاشتن به‌راحتي مي‌توانيد به درآمدهاي ميليوني و پس از خبره شدن به درآمدهاي چند ده ميليوني برسيد.

 

 

بهترين روش يادگيري روتوش حرفه‌اي عكس چيست؟

امروزه باتوجه‌به فضاي كشور و شيوع ويروس كرونا، بهترين كار استفاده از دوره‌هاي آنلاين است. شما براي يادگيري روتوش حرفه‌اي عكس مي‌توانيد ساعت‌ها وقت خود را پاي كامپيوتر بگذاريد تا با سعي و خطا روش و شگرد‌هاي مختلف را ياد بگيريد يا مي‌توانيد با خريد دوره آنلاين روتوش عكس حرفه‌اي مهارت‌هاي لازم را از يك استاد فوق حرفه‌اي بياموزيد.

 

 

در بين دوره‌هاي مختلفي كه وجود دارد، توصيه ما با شما خريد دوره جامع روتوش عكس از سايت روتوشر است كه با 12 ساعت آموزش كاملاً كاربردي به صورت كاملاً تخصصي به آموزش فتوشاپ مقدماتي، حرفه‌اي و سپس روتوش عكس حرفه‌اي مي‌پردازد.

 

 البته كه ديدن فايل‌هاي آموزش فتوشاپ كاملاً اختياري است اما اگر شما تسلط كافي بر روي فتوشاپ نداريد، بهتر است از آن استفاده كنيد.

 

 

 

براي شركت در دوره آنلاين روتوش حرفه‌اي عكس چه چيزي نياز است؟

شايد فكر كنيد بايد يك مهارت عجيب و سختي در فتوشاپ بلد باشيد تا بتوانيد وارد بازار كار شويد. اما اصلاً چنين چيزي نيست و فتوشاپ صرفاً ابزار كار شماست و به همين دليل در دوره روتوش عكس حرفه‌اي rotoosher.ir آموزش‌هاي فتوشاپ نيز قرار داده شده است.

 

 

شما به صورت كلي براي ورود به بازار يادگيري و دوره‌هاي آنلاين نياز به انتخاب درست، اقتدار شخصي، تصميم به تغيير، يادگيري، تمرين، برنامه‌ريزي هدفمند، كامپيوتر و نرم‌افزار فتوشاپ داريد. 

 

 

پس تا فرصت باقي است اين مهارت پول‌ساز را ياد بگيريد و براي خود كسب درآمد كنيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.