تور كيش

سايت هاي متنوع

جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

تور كيش

۲۶ بازديد

جزيره زيباي كيش داراي پارك ها و شهربازي هاي ديدني است. پارك ها علاوه بر فضاي سبز و آلاچيق هاي زيبا، امكانات تفريحي زيادي دارند كه لحظات خاطره انگيزي را براي گردشگران به ارمغان مي آورند. در اين مطلب پارك ها و شهربازي هاي اين جزيره را به شما معرفي مي كنيم.

https://xn--pgboj2fl38c.net/%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%A7

پارك ساحلي ميرمهنا كيش

اين پاراك داراي آلاچيق هاي زيبايي است كه مي توانيد با خانواده زير آن ها بشينيد و از مناظر اطراف لذت ببريد. اگر علاقه به ماهيگيري داريد، مي توانيد در اسكله ماهيگيري كنيد و اوقات خوبي را آنجا سپري كنيد. هم چنين قايق هاي تفريحي كرايه اي در كنار اين اسكله واقع شده اند. 

پارك ساحلي سيمرغ كيش

در اين پارك زيباي ساحلي مي توانيد از طبيعت سرسبز و ساحل ماسه ايي آن لذت ببريد. اين پارك فضاي مناسبي را براي بازي كودكان در نظر گرفته است هم چنين در اين پارك مجسمه هاي بزرگ سنگي را مشاهده مي كنيد.  مي توانيد در آلاچيق هاي زيباي اين پارك با خانواده اوقات خوبي را سپري كنيد. اگر به كيش سفر كرديد، حتما به اين پارك سر بزنيد.

پارك شهر جزيره كيش

يكي از پارك هاي زيبايي كيش به شمار مي رود. در وسط اين پارك درياچه مصنوعي ساخته شده است. مي توانيد با اجاره قايق هاي پدالي از مناظر اطراف لذت ببريد. هم چنين پيست اسكي  و دورچرخه سواري براي علاقه مندان ايجاد شده است. اگر در شب به اين پارك زيبا رفتيد، حتما از نورپردازي آن لذت مي بريد. براي آرامش و آسايش خانواده ها، آلاچيق هاي زيبايي را تعبيه كردند. چادرهاي نمايشي رنگارنگي در اين پارك ديده مي شود كه توجه گردشگران را به خود جلب كرده است.

 پارك ساحلي مرجان كيش

اين پارك زيبا با ساحل مرجاني توجه گردشگران را به خود جذب كرده است. آلاچيق هاي بسيار زيبا محيطي آرام را براي مسافران به وجود آورده اند. پيشنهاد مي كنم حتما براي ديدن طلوع آفتاب به ساحل اين پارك برويد همچنين از مناظر زيباي كيش و ساحل مرجاني لذت ببريد. ساحل صخره ايي اين پارك پر از ماهي هاي مختلف و آبزيان است و حتما ديدن صدف، حلزون، عروس دريايي و شقايق را از دست ندهيد. مرجان ها به دليل خاصيت تسويه كنندگي آب، دريايي شيشه ايي  و زلالي را  براي اين ساحل به ارمغان آورده است. در طول شب قايق هاي گردشگري، با توقف در نزديكي هاي ساحل، نماي زيبا و آرامش بخشي را براي مسافرهاي اين جزيره رقم مي زنند. گردشگران به علت جاذبه توريستي، ساحل مرجان را نسبت به بقيه ساحل ها گزينه مناسب تري مي دانند. آلاچيق هاي ديگري در مراتب بالاتر از ساحل وجود دارند كه در شب، نماي زيبايي را براي گردشگران  ايجاد مي كنند. ساحل مرجان يكي از محبوب ترين ساحل ها ميان بوميان و گردشگران است و پياده روي بر روي ساحل در شب( به علت تعديل هوا) و اوايل صبح و هم چنين جمع آوري گوش ماهي ها و صدف ها از نزديكي ساحل كه به علت جزر و مد آب اين اتفاق به وفور رخ مي دهد، يكي از جاذهبه هاي توريستي و گردشگري اين جزيره به شمار مي رود. اگر نتوانستيد شاهد جزر و مد و جمع آوري اين صدف هاي زيبا و رنگي باشيد، نگران نباشيد مي توانيد به راحتي آنها را در گوشه و نقاط اين جزيره با قيمت مناسب خريداري كنيد.

پارك دلفين ها يا دلفيناريوم كيش

اگر به كيش سفر كرديد، حتما به پارك دلفين ها برويد. قسمتي از اين پارك اختصاص به دلفين ها دارد و با ديدن حركات نمايشي آنها لذت ميبريد. دلفين ها با بازي كردن با توپ ها توجه گردشگران را به خود جلب مي كنند. هم چنين اين امكان وجود دارد كه از نزديك به دلفين ها نگاه كنيد. قسمت ديگري از پارك، باغ پرندگان است كه گونه هاي مختلفي از پرندگان كم ياب در آن ديده مي شود. كلاسيك شو كه شامل برنامه هاي نمايشي و پخش موزيك زنده و شاد است، مي تواند اوقات خوشي را براي شما و خانواده به ارمغان بياورد.

پارك آبي كيش

اگر به جزيره كيش سفر كرديد، حتما به اين پارك آبي مهيج سر بزنيد و پيشنهاد مي كنم  سرسره آبي را امتحان كنيد. اين پارك آبي سكانس هاي متفاوتي براي خانم ها و آقايان دارد و اين امكان براي خانم ها فراهم شده كه لحظات خوبي را در اين پارك اسرار آميز سپري كنند و بتوانند زير نور خورشيد، حمام  آفتاب بگيرند به همين دليل اين پارك  مورد توجه گردشگران مسلمان واقع شده است. بازي هاي مهيج اين پارك را در هيچ پارك ديگري نمي توانيد پيدا كنيد.

پارك هنگام كيش

اگر بعد از خريد از بازار بزرگ پرديس به دنبال مكاني براي استراحت بوديد، مي توانيد به اين پارك برويد. فضاي بسيار زيبا و درختان نخل بهترين مكان براي استراحت مسافرين عزيز است.

پارك ساحلي ماهيگير

اگر به كيش سفر كنيد، حتما مجسمه بزرگ ماهيگير، نظر شما را به خود جلب مي كند. اين مجسمه زيبا كه داخل پارك ساحلي ماهيگير واقع شده و هم چنين مجسمه هاي بزرگ سنگي لاك پشت ها در اين پارك ديده مي شود. فضاي زيباي اين پارك با مناظر درختان بلند و ساحل دريا و با وجود مجسمه هاي زيبايي كه بسيار هنرمندانه ساخته شده، توجه گردشگران را به خود جلب كرده است.

مجموعه‌ي آواي خليج فارس

اين مجموعه تازه تاسيس شده ي زيبا داراي آب نماي موزيكال، سالن تئاتر و سالن كنسرت با ظرفيت 3000 نفره، توجه گردشگران را به خود جذب كرده است. حتما به ديدن اين مجموعه بسيار بزرگ برويد.

شهربازي هايلند كيش

اين پارك سرپوشيده كه داراي پيشرفته ترين و مهيج ترين بازي هاي روز دنيا ست و اوقات خوبي را براي گردشگران به وجود مي آورد. مي توانيد از سينماي سه بعدي اين پارك لذت ببريد و هم چنين به اتاق ماموريت هم سري بزنيد و هيجان واقعي را آنجا تجربه كنيد.

سافاري

اگر به دنبال هيجان هستيد، حتما به سافاري برويد. پيست سافاري محيطي را براي موتور سواري روي شن ها فراهم كرده است، هم چنين مي توانيد خودروهايي را كرايه كرده و روي تپه هاي شني برانيد. البته شتر هايي  هم در اين پيست وجود دارند كه مي توانيد با كرايه كردن و سوار شدن بر آنها از مناظر اطراف لذت ببريد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.